ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11767/
|
|
Title |
ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ |
|
Creator |
Романюк, С. К.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
Description |
У статті розглянуто особливості функціонування засобів різних видів оцінки в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що американська комерційна журнальна реклама застосовує всі семантичні різновиди позитивної оцінності. Продуктивними є засоби естетичних, етичних, раціональних та сенсорних оцінок, які є основним компонентом змісту рекламного тексту та служать вирішальним чинником у досягненні його комунікативно-прагматичної мети |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11767/1/31.pdf
Романюк, С. К. (2014) ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). pp. 164-167. ISSN 2076-6173 |
|