НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11717/
|
|
Title |
НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ
|
|
Creator |
Гольцман, І. О.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
В даній статті викладено основні переваги використання маркетингових комунікацій в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.
|
|
Publisher |
ЖФ КІБІТ
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11717/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9D%D0%95%D0%9E%D0%91%D0%A5%D0%86%D0%94%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC_%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%A1%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%98.pdf
Гольцман, І. О. (2009) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції. pp. 102-103. |
|