Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11103/
|
|
Title |
Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання
|
|
Creator |
Якимчук, Н. В.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті розглянуто основні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. На основі аналізу наукових досліджень та публікацій і з урахуванням специфіки інтерактивного навчання виділено дидактичні принципи свідомості, активності, проблемності, взаємозв’язку навчання та життя, систематичності і послідовності, особистісно орієнтованої спрямованості навчання та методичні принципи комунікативності, професіоналізації, групової взаємодії, поєднання диференційованого й інтегрованого навчання мовних аспектів та видів мовленнєвої діяльності. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11103/1/31.pdf
Якимчук, Н. В. (2014) Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 159-165. ISSN 2076-6173 |
|