КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10674/
|
|
Title |
КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ |
|
Creator |
Ткаченко, В. В.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті визначено критерії оцінки рівня сформованості особистісних та професійних якостей майбутніх соціологів. Відповідно до наявності компонентів професіоналізму виокремлено рівні сформованості професіоналізму майбутніх соціологів. Охарактеризовано методологічні принципи діагностики компонентів професіоналізму студентів-соціологів. Наведено інформацію щодо теоретичних та емпіричних методів дослідження сформованості компонентів професіоналізму майбутніх соціологів. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10674/1/39.pdf
Ткаченко, В. В. (2013) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 228-233. ISSN 2076-6173 |
|