Корпоративне знання як основа теорії комунікації
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10633/
|
|
Title |
Корпоративне знання як основа теорії комунікації
|
|
Creator |
Дмитренко, М. Й.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
|
|
Description |
Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції. Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій. Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10633/1/3.pdf
Дмитренко, М. Й. (2013) Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 21-25. ISSN 2076-6173 |
|