Record Details

ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/10309/
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ
ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА
 
Creator Самойленко, Ю. П.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті проаналізовано можливість використання нового методу навчання майбутнього вчителя –
філолога мовам (іноземній, державній, рідній) і літературі (українській, зарубіжній), а саме методу веб-
завдання. Розглянуто роль і значення інформаційних технологій для навчального процесу. Розкрито
характеристики веб-завдань, деякі труднощі їх використання. Спираючись на аналіз наукової
літератури та власні спостереження, окреслено можливі шляхи вирішення проблем впровадження веб-
завдань у процес професійної підготовки майбутнього вчителя – філолога.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/10309/1/25.pdf
Самойленко, Ю. П. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). pp. 132-135. ISSN 2076-6173