Record Details

Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9920/
 
Title Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі
 
Creator Свінціцька, О. І.
 
Subject AZ History of Scholarship The Humanities
B Philosophy (General)
BH Aesthetics
 
Description Зазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу
толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до
естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі
досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з
метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її
нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2011-05-19
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9920/1/%D0%96%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80%202011%20%28%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%29.pdf
Свінціцька, О. І. (2011) Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха]. pp. 260-262.