Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9920/
|
|
Title |
Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі
|
|
Creator |
Свінціцька, О. І.
|
|
Subject |
AZ History of Scholarship The Humanities
B Philosophy (General) BH Aesthetics |
|
Description |
Зазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2011-05-19
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9920/1/%D0%96%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80%202011%20%28%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%29.pdf
Свінціцька, О. І. (2011) Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха]. pp. 260-262. |
|