Record Details

МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РЕТРОПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСОБУ НЕЛІНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9835/
 
Title МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РЕТРОПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСОБУ НЕЛІНІЙНОГО
РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
 
Creator Вірковський, А. П.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті визначено основні підходи до ретропедагогіки як засобу для повернення до упущених
можливостей розвитку особистості. Вони базуються на основі поєднання лінійного та нелінійного
розвитку особистості. Розглянуто використання біфуркації як можливого ''стрибка'' розвитку, що
характеризує процес інтеграції попередніх систем, які трансформуються в нову цілісність. Зафіксовано
феномен руйнування класичної лінійно-детерміністичної педагогічної парадигми і заміна її нелінійної
педагогікою. Розглянуто питання про врахування всіх часових вимірів (минулого, теперішнього і
майбутнього) в розвитку особистості. Оцінено голографічний ефект часу та його використання в
технології упущених можливостей ровитку особистості. Обґрунтовано новий підхід до започаткування
педагогічної системи, яка б надавала можливість створювати для учнів повторний старт розвитку.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9835/1/5.pdf
Вірковський, А. П. (2013) МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РЕТРОПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСОБУ НЕЛІНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 25-30. ISSN 2076-6173