Record Details

ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/9802/
 
Title ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ
ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
 
Creator Світельська-Дірко, С. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті розглянуто використання різними авторами місця і ролі казок у формуванні світоглядних
орієнтирів школярів молодших класів. Подано низку авторів і їх погляд стосовно казкової тематики.
Сьогодні казка є одним із головних чинників формування світоглядних орієнтирів школярів молодших
класів. Проста і доступна за змістом, лапідарна за формою, вона готує школяра до розуміння і
утвердження в його свідомості добра, виробляє світоглядний імунітет проти всіляких форм
лицемірства, несправедливості, знущань над бідними і знедоленими. Казка – це заклик до віри в
торжество справедливості, гуманізму. І цю ідею пронесли через віки видатні творці та збирачі казок.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/9802/1/46.pdf
Світельська-Дірко, С. В. (2013) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 242-246. ISSN 2076-6173