ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ)
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9588/
|
|
Title |
ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ) |
|
Creator |
Ковальова, Т. П.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
Description |
У даній статті здійснено аналіз засобів експлікації прихованого впливу в слоганах німецькомовної комерційної реклами. Застосовано міждисциплінарний підхід, який враховує дослідження методів прихованого впливу на психологічному та соціально-психологічному рівні. Виявлено імпліцитні засоби реалізації функції впливу, які базуються на апеляції до фундаментальних потреб адресата у комунікації та соціальних зв’язках. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9588/1/42.pdf
Ковальова, Т. П. (2013) ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 202-206. ISSN 2076-6173 |
|