ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9298/
|
|
Title |
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ
|
|
Creator |
Байда, М. В.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
Використовуючи статистичний критерій Фішера φ* , перевірено гіпотезу про відмінності між двома статистичними вибірками – контрольною та експериментальною групами студентів за рівнем сформованості 5 компонентів моделі підготовки вчителів-філологів до використання технологій кооперативного навчання в майбутній професійній діяльності. Наведено дані передекспериментального та післяекспериментального зрізів. Зроблено висновок про загальну ефективність запропонованої моделі. За допомогою методів математичної статистики підтверджено ефективність підготовки вчителів-філологів до використання кооперативного навчання.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9298/1/29ts.pdf
Байда, М. В. (2012) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 132-136. |
|