МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9279/
|
|
Title |
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
|
|
Creator |
Бузінська, Я. М.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті розглянуто проблеми моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв’язків у початковій школі в нових умовах сучасної української держави. Показано, що розроблена модель містить такі структурні компоненти: мотиваційний, змістовий, рефлексивний та реалізаційний. Доведено, що цільову складову моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації міжпредметних зв’язків складає соціальне замовлення – сформованість умінь та навичок до реалізації міжпредметних зв’язків учителів початкової школи, мета та завдання підготовки до реалізації міжпредметних зв’язків.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9279/1/12s.pdf
Бузінська, Я. М. (2012) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 56-62. |
|