Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9207/
|
|
Title |
Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу
|
|
Creator |
Сингаївська, А. В.
Топачевський, С. К. |
|
Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
Description |
У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови.
|
|
Publisher |
Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9207/1/09savprz.pdf
Сингаївська, А. В. and Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. pp. 213-219. |
|