ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9036/
|
|
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА
|
|
Creator |
Хронюк, С. М.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті основну увагу звернено на сатиричний характер творів із шкільного життя демократичного кола письменників І. Франка і С. Васильченка та простежено природу і особливості цієї сатири. Головне завдання публікації полягає у розкритті специфіки художньої реалізації митцями діяльності сільського вчителя в соціальному плані. Змальовано сатиричний струмінь в оповіданнях письменників- педагогів, який розвінчує існуючий суспільний лад, що поставив народного вчителя у нестерпні життєві умови. Досліджено як за допомогою комічних гумористичних і сатиричних прийомів та засобів майстри слова спромоглися в своїх новелах художньо гострокритично відобразити важливі освітні проблеми і засобами сатири оригінально розвінчували потворні типові явища з життя школи, що гальмували розвиток навчально-виховного процесу в самодержавно-бюрократичній системі освіти на зламі століть. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9036/1/44nts.pdf
Хронюк, С. М. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (64). рр. 220-229. |
|