ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8871/
|
|
Title |
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США |
|
Creator |
Смелянська, В. В.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті розглянуто причини поширення інформаційно-комунікаційних технологій у ранній іншомовній освіті в США. Розкрито сутність поняття "інформаційно-комунікаційні технології", визначено основні засоби навчання, проаналізовано найбільш популярні інформаційно-комунікаційні технології у процесі навчання іноземних мов в американській початковій школі, обґрунтовано доцільність їх використання. Запропоновано рекомендації щодо можливого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку відповідної галузі в Україні, зокрема урізноманітнення технологій навчання, удосконалення навчально-методичного забезпечення. |
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8871/1/27.pdf
Смелянська, В. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ США. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 140-144. |
|