Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8593/
|
|
Title |
Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку
|
|
Creator |
Дубасенюк, О. А.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools |
|
Description |
Розкривається найважливіше методологічне значення аксіоми, аксіоматичного методу як світоглядних конструктів педагогічної теорії; визначаються поняття та роль інтелекту, розвитку інтелектуальних здібностей, особистісних властивостей у підлітковому віці; аналізуються принципи впровадження аксіоматичного методу з метою розвитку теоретичного мислення учнів підліткового віку. |
|
Publisher |
ІОД
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8593/1/%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D0%B0%D0%BA%D1%81_%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE.pdf
Дубасенюк, О. А. (2011) Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”]. pp. 8-13. |
|