Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8474/
|
|
Title |
Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів
|
|
Creator |
Пушкар, Т. М.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
P Philology. Linguistics |
|
Description |
У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.
|
|
Publisher |
Вид-во Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8474/1/12ptmdny.pdf
Пушкар, Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. (6). pp. 410-417. |
|