Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/7467/
|
|
Title |
Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів
|
|
Creator |
Андрійчук, О. І.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
Метою даної статті є презентація можливих шляхів розв’язання проблеми вимірювання історичної компетентності учнів, яка характеризується високою якістю навчальних умінь, можливістю встановлення учнем зв’язків між знаннями та реальною ситуацією, здатністю знаходити процедуру (метод), що допомагає вирішенню проблеми. Розглянуто роль тестування, яке в сучасних умовах є одним із найбільш технологічних засобів оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено, що отримання достовірних критеріїв вимірювання історичної компетентності залишається актуальним питанням дидактики.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/7467/1/61%2B%2B27.pdf
Андрійчук, О. І. (2012) Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 140-143. |
|