Урахування засад фундаменталізації при викладанні методики навчання інформатики у вищій педагогічній школі
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/7455/
|
|
Title |
Урахування засад фундаменталізації при викладанні методики навчання інформатики у вищій педагогічній школі
|
|
Creator |
Козак, Т. М.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю трансформації дискретно-дисциплінарної моделі організації навчального процесу в інтегрально-модульну. Одним з основних шляхів реалізації такого реформування є фундаменталізація освіти, адже життєвий цикл сучасних технологій є меншим, ніж термін професійної діяльності фахівця. Виявлено, що фундаменталізація інформатичної освіти у вищій педагогічній школі сприятиме проникненню ідей фундаменталізації й у шкільний курс інформатики. Для цього доцільно внести зміни в усі компоненти викладання фахової методики для студентів напряму підготовки "Інформатика" педагогічного університету.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/7455/1/61%2B%2B15.pdf
Козак, Т. М. (2012) Урахування засад фундаменталізації при викладанні методики навчання інформатики у вищій педагогічній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 80-84. |
|