Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/7331/
|
|
Title |
Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців
|
|
Creator |
Сивак, О. А.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті обґрунтовується необхідність впровадження у процес навчання інформатики компетентнісного підходу, розкриваються особливості змісту, що сприяє набуттю професійних та дослідницьких компетентностей майбутніми документознавцями. Виявлено, що оновлення змісту курсу інформатики на засадах впровадження компетентнісного підходу та відповідного методичного забезпечення сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців, розвитку свідомого, зацікавленого, мотивованого ставлення до вивчення інформатики, формуванню професійних компетенцій майбутніх документознавців, що відповідають новим соціальним вимогам.
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/7331/1/vip_59_26.pdf
Сивак, О. А. (2011) Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 122-125. |
|