Між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією: сучасна освіта – портрет без прикрас
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/6102/
|
|
Title |
Між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією: сучасна освіта – портрет без прикрас
|
|
Creator |
Саух, П. Ю.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
L Education (General) |
|
Description |
У статті обґрунтовано необхідність радикальної системної перебудови освіти у контексті інноваційного суспільства; визначено основні завдання, які стоять перед сучасною освітянською спільнотою; здійснено науковий аналіз класичної та некласичної моделей освіти; наголошено на необхідності забезпечення свободи саморозвитку людини й суспільства на основі їх гармонії та історичного самозбереження. В статье обосновано необходимость радикальной системной перестройки образования в контексте инновационного общества; определено основные задания, которые стоят перед современным образовательным сообществом; осуществлено научный анализ классической и неклассической моделей образования; подчеркнуто необходимость обеспечения свободы саморазвития человека и общества на основе их гармонии и исторического самосохранения. The necessity of the radical system reorganization of the education in the context of the innovative society is considered in the article; the main tasks that are urgent for the contemporary educational community are defined; the scientific analysis of the classical and non-classical models of education is carried out; the necessity to ensure the freedom of the human s and society's self-development on basis of their harmony and self-preservation is emphasized. |
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/6102/2/Mizh%20negativ%20creation%20and%20ukr%20western.pdf
Саух, П. Ю. (2011) Між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією: сучасна освіта – портрет без прикрас. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (1). pp. 34-41. |
|