Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/5831/
|
|
Title |
Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу
|
|
Creator |
Коновальчук, М. І.
|
|
Subject |
PE English
|
|
Publisher |
Житомирський державний університет імені Івана Франка
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/5831/1/155-157.pdf
Коновальчук, М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 155-157. |
|