Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/5415/
|
|
Title |
Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми
|
|
Creator |
Сейко, Н. А.
|
|
Subject |
LA History of education
|
|
Description |
У статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття.
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/5415/1/%D1%81%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%BE_%D0%9D.%D0%90_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Сейко, Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу (4-5). pp. 111-117. |
|