Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/4630/
|
|
Title |
Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях
|
|
Creator |
Топачевський, С. К.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
Description |
У статті розглядається синтаксичний прояв тактики зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях, яка є одним із проявів інтерперсональної етикетизації рекламного дискурсу. Синтаксичні особливості рекламного дискурсу досліджуються з точки зору їх формально-семантичної організації, прагматичної сили і пунктуаційного оформлення.
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/4630/1/vip_53_46.pdf
Топачевський, С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 231-234. |
|