Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/4606/
|
|
Title |
Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів
|
|
Creator |
Замаскіна, П. І.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті описано концептуально-дидактичну модель допрофільної підготовки школярів, шляхи й умови профільного самовизначення учнів основної школи. Висвітлено основні етапи професійного самовизначення (підготовчий, допрофільна підготовка, профільне навчання, постпрофільний) і стадії підготовки учнів до вибору профілю навчання (ознайомчо-рорзвивальна, аналітично-діагностична, орієнтаційно-прогностична).
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/4606/1/vip_53_22.pdf
Замаскіна, П. І. (2010) Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). pp. 110-114. |
|