Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/4447/
|
|
Title |
Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання
|
|
Creator |
Товщик, С. А.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті розглянуто основні теоретичні підходи до феномену соціального виховання, визначення змісту соціального виховання як складової процесу соціалізації особистості. Соціальне виховання визначається як варіативна модель особистісного розвитку індивіда в системі взаємодій соціальних інститутів та окремого суб’єкта соціалізації.
|
|
Publisher |
Ужгород
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/4447/1/%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5_%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F__%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Товщик, С. А. (2010) Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання. Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». (19). pp. 236-239. |
|