Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3834/
|
|
Title |
Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту
|
|
Creator |
Топачевський, С. К.
|
|
Subject |
PE English
|
|
Description |
У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3834/1/Vip_48_47.pdf
Топачевський, С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 215-220. |
|