Record Details

Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/3756/
 
Title Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики
 
Creator Луценко, В. В.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Description У статті розглядається сутність задачного підходу у процесі формування творчої активності студентів музичних спеціалізацій.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2005
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/3756/1/05lvvmvm.pdf
Луценко, В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 181-183. ISSN 2076-6173