Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку.
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3541/
|
|
Title |
Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку.
|
|
Creator |
Хильман, Анна Олегівна
|
|
Subject |
BF Psychology
|
|
Description |
Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни. Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович. |
|
Date |
2009-11-20
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3541/1/%D0%A5%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D0%BD_%D0%90.%D0%9E..pdf
Хильман, Анна Олегівна (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Teaching Resource] (Unpublished) |
|