Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3225/
|
|
Title |
Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів
|
|
Creator |
Клименюк, Ю. М.
|
|
Subject |
LB1501 Primary Education
LB2300 Higher Education |
|
Description |
У статті проаналізовано сучасні підходи до обґрунтування необхідності спеціальної підготовки майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. Автор на основі вивчення польських, українських, російських досліджень у галузі обдарованості пропонує своє бачення сутності та структури готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми.
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3225/2/Klymeniuk.pdf
Клименюк, Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика (6). pp. 133-139. |
|