Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3209/
|
|
Title |
Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності
|
|
Creator |
Якса, Н. В.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3209/1/Jaksa.pdf
Якса, Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика (6). pp. 87-98. |
|