Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3045/
|
|
Title |
Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів
|
|
Creator |
Смагін, І. І.
|
|
Subject |
Z004 Books. Writing. Paleography
|
|
Description |
У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем.
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3045/1/2_45.pdf
Смагін, І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). pp. 10-14. |
|