Наївне як естетична категорія в системі художньо теоретичних канонів епічного театру Б. Брехта: маска як засіб створення "ефекту очуження"
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2994/
|
|
Title |
Наївне як естетична категорія в системі художньо теоретичних канонів епічного театру Б. Брехта: маска як засіб створення "ефекту очуження"
|
|
Creator |
Маловицька, Л. Ф.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
PT Germanic literature |
|
Description |
У статті аналізується художньо-теоретична спадщина німецького драматурга, режисера і теоретика театру Б. Брехта. Спираючись на наявні результати історико-літературних, театрально-критичних, біографічних та інших досліджень, автор здійснює спробу комплексного естетичного аналізу першоджерел, теоретичних засад та мистецьких здобутків епічного театру, особливо наголошуючи при цьому на провідній ролі естетичної категорії наївного як філософської квінтесенції брехтівського методу художнього відтворення дійсності.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2994/1/2_44.pdf
Маловицька, Л. Ф. (2009) Наївне як естетична категорія в системі художньо теоретичних канонів епічного театру Б. Брехта: маска як засіб створення "ефекту очуження". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 8-13. ISSN 2076-6173 |
|