Record Details

Категорія етикетизації в рекламному дискурсі

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/2921/
 
Title Категорія етикетизації в рекламному дискурсі
 
Creator Сингаївська, А. В.
Топачевський, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description Стаття присвячена реалізації категорії етикетизації в рекламному дискурсі з огляду на особливості процесу масової комунікації та з урахуванням його учасників. Розглядаються завдання дискурсу реклами, специфіка впливу реклами на реципієнта. Етикетизацію визначено як категорію рекламного дискурсу, яка сприяє ефективній передачі повідомлення від адресанта до адресата.
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/2921/1/40_42.pdf
Сингаївська, А. В. and Топачевський, С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 185-188.