"Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2709/
|
|
Title |
"Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів
|
|
Creator |
Смагін, І. І.
|
|
Subject |
K Law (General)
|
|
Description |
У статті, на основі аналізу історії шкільної правової освіти, досліджуються концептуальні підходи до формування правових навчальних предметів. Доведено, що вітчизняна практика шкільного навчання виробила два підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів: "правознавчий" та "законознавчий". Зроблено висновок про необхідність "правознавчого" підходу до формування сучасних правознавчих предметів у школі. |
|
Date |
2008
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2709/1/Vip42_.pdf
Смагін, І. І. (2008) "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 51-55. |
|