Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст.
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2698/
|
|
Title |
Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст.
|
|
Creator |
Смагін, І. І.
|
|
Subject |
LA History of education
|
|
Description |
У статті досліджуються причини розробки та аналізуються етапи становлення навчального предмета "Суспільствознавство" у процесі реформування шкільної суспільствознавчої освіти на початку 60-х років ХХ століття. Зроблено висновки, що впровадження нового навчального предмета було спричинене внутрішньополітичними змінами у державі та пройшло чотири етапи становлення.
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2698/1/08siinps.pdf
Смагін, І. І. (2008) Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). pp. 64-68. |
|