Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2694/
|
|
Title |
Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань
|
|
Creator |
Мантула, Т. І.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У статті проаналізовано стан організації роботи з обдарованими дітьми та висвітлено підходи до проектування процесу навчання з огляду на класифікацію видів обдарованості за ступенем сформованості, наявною формою та віковими особливостями розвитку індивіда. У контексті статті наголошено на актуальності психолого-педагогічного дослідження потенціалу обдарованих дітей.
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2694/1/08mtiaro.pdf
Мантула, Т. І. (2008) Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). pp. 58-63. |
|