Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1994/
|
|
Title |
Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі
|
|
Creator |
Харченко, Т. Г.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
|
|
Description |
У статті зроблено спробу дослідити, якими були погляди представників французької філософії позитивізму на людину та її місце в педагогічному процесі. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом зазначеного процесу. Її об’єктність обумовлена ідеєю "прогресу як істинно основного догмата людського життя", а суб’єктність – інтелектуальною еволюцією людини, яка забезпечує її активність у пізнавальній діяльності.
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1994/1/25.pdf
Харченко, Т. Г. (2008) Французька філософія позитивізму XIX століття про місце людини в педагогічному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 90-94. |
|