Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1934/
|
|
Title |
Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти
|
|
Creator |
Брандес, В. М.
Вірковський, А. П. Вознюк, В. О. Романенко, Є. М. |
|
Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
Description |
статті аналізуються навчально-дисциплінуюча та особистісно-спрямована педагогічні парадигми як підґрунтя традиційного та гуманістичного підходів у організації навчально-виховного процесу.
|
|
Date |
2000
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1934/1/00bvmspo.pdf
Брандес, В. М. and Вірковський, А. П. and Вознюк, В. О. and Романенко, Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 240-244. |
|