Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1928/
|
|
Title |
Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами
|
|
Creator |
Малишенко, А. О.
|
|
Subject |
PE English
|
|
Description |
У статті розглянуто раціональну та емоційну мотивацію гендерно адресованої англомовної реклами. Реалізація мотивації здійснюється на основі аргументем й інформем, виражених.
|
|
Date |
2007
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1928/1/9.pdf
Малишенко, А. О. (2007) Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 181-184. |
|