Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1805/
|
|
Title |
Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті
|
|
Creator |
Адаменко, О. В.
Хриков, Є. М. |
|
Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
Description |
Розглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку.
|
|
Date |
2007
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1805/1/3.pdf
Адаменко, О. В. and Хриков, Є. М. (2007) Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 20-23. |
|