Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/834/
|
|
Title |
Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу
|
|
Creator |
Єремеєва, В. М.
|
|
Subject |
LA History of education
|
|
Description |
У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.
|
|
Date |
2001
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/834/1/01evmoop.pdf
Єремеєва, В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). pp. 50-55. |
|