Record Details

Професійна діяльність андрагогів: сучасний погляд

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/703947/
 
Title Професійна діяльність андрагогів: сучасний погляд
Professional activities andrahohiv: modern look
 
Creator Сорочан, Т.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.07 Management aspects of educational institutions
 
Description У статті окреслено теоретичні й практичні аспекти професійної діяльності андрагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Описано експеримент всеукраїнського рівня в Луганському облІППО щодо розробки та апробації структурно-функціональної моделі системи професійного розвитку керівників і педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, використання технологій підготовки андрагогів до виконання своїх функцій. З’ясовано чинники, що впливають на професійну діяльність андрагогів. Деталізовано провідні функції андрагогів, зокрема викладач, фасилітатор, консультант, експерт, методист, та опанування ними сучасних технологій навчання дорослих.
The article outlines the theoretical and practical aspects of professional activity andrahohiv system of postgraduate education. Ukrainian level experiment described in Lugansk oblIPPO the development and testing of structural-functional model of professional development of managers and teaching staff of secondary schools, the use of technology andrahohiv training to perform their functions. Found out the factors that affect the professional activities andrahohiv. Detailed andrahohiv leadership roles, including teacher, facilitator, consultant, expert, Methodist, and their mastery of modern technologies adult education.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/703947/1/%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B0%D0%BD_12.pdf
- Сорочан, Т.М. (2008) Professional activities andrahohiv: modern look Директор школи, ліцею, гімназії, 4. pp. 27-32. ISSN 2309-7744