THE MODEL OF ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCES FOR PRIMARY SCHOOL PUPILS
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE MODEL OF ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCES FOR PRIMARY SCHOOL PUPILS
МОДЕЛЬ ЭЛЕКТРОННОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО РЕСУРСА ДЛЯ УЧЕНИКОВ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ МОДЕЛЬ ЕЛЕКТРОННОГО ОСВІТНЬОГО РЕСУРСУ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
|
Creator |
Melnyk, Oksana M.
|
|
Subject |
electronic educational resource; efficiency; control; model; assessment; individual learning path
электронный образовательный ресурс; эффективность; контроль; модель; оценивание; индивидуальная траектория обучения електронний освітній ресурс; ефективність; контроль; модель; оцінювання; індивідуальна траєкторія навчання |
|
Description |
The article analyzes the electronic educational resources for educational process of primary school of Ukrainian producers. It was made a conclusion that there is a lack of certain important criteria for providing the person-oriented education and their transformation to the teachers’ convenient tools. It has been proposed and proved the model of an electronic educational resource for primary school children with a flexible subsystem of monitoring and assessment, as well as an electronic class register that will allow to build an individual learning path for each student according to his personal abilities, achieve significant time savings for monitoring and assessment of students’ progress, maximum efficiency of a lesson.
В статье проанализированы украинские электронные образовательные ресурсы для поддержки учебно-воспитательного процесса начальной школы и сделан вывод об отсутствии в них определенных важных показателей для обеспечения индивидуализации обучения и превращения их в удобный «инструмент» учителя. Предложена и обоснована модель электронного образовательного ресурса с гибкой подсистемой контроля и оценивания, а также электронным журналом, которые позволят построить индивидуальную траекторию обучения каждого ученика в соответствии с его способностями, достичь существенной экономии времени на процедуру контроля и оценивания успеваемости учеников и наибольшей эффективности урока. У статті проаналізовано електронні освітні ресурси для підтримки навчально-виховного процесу початкової школи вітчизняних виробників і зроблено висновок про відсутність в них певних важливих показників для забезпечення принципу індивідуалізації навчання і перетворення їх у зручний «інструмент» учителя. Запропоновано й обґрунтовано модель електронного освітнього ресурсу для молодших школярів із гнучкою підсистемою контролю й оцінювання, а також електронним журналом, що дозволить побудувати індивідуальну траєкторію навчання для кожного учня відповідно до його особистих здібностей, досягти суттєвої економії часу на контроль й оцінювання успішності учнів, найбільшої ефективності уроку. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-07-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття Вивчення; Узагальнення; Систематизація; Аналіз; Моделювання Peer-reviewed Article — рецензируемая статья — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1409
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 53, No 3 (2016); 28-37
Информационные технологии и средства обучения; Vol 53, No 3 (2016); 28-37 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 53, No 3 (2016); 28-37 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 53, No 3 (2016); 28-37 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1409/1048
|
|
Rights |
Copyright (c) 2016 Oksana M. Melnyk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|