Record Details

Соціально-психологічні аспекти громадянського розвитку особистості в ранньому юнацькому віці (до питання становлення громадянської позиції учнівської молоді)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/166213/
 
Title Соціально-психологічні аспекти громадянського розвитку особистості в ранньому юнацькому віці (до питання становлення громадянської позиції учнівської молоді)
Social-psychological aspects of civil development of a personality in a young youth age (to the question of statement of a civil position of the youth)
 
Creator Шульга (Гриджук), Вікторія Дмитрівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
316 Соціологія
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description У статті розглянуто соціально-психологічні характеристики громадянського розвитку особистості в ранньому юнацькому віці; обґрунтовано і визначено науковий потенціал методологічного концепту «громадянська позиція особистості». З’ясовано в контексті громадянського становлення особистості змістовно-смислове поле громадянської позиції учнівської молоді як соціально-психологічного новоутворення віку ранньої юності.
In this article the social-psychological characteristics of civil development of a personality in a young youth age have been examined, the scientific potential of the methodological concept «The Civil position of a personality” has been determined. The content field of the civil position of the youth as a social-psychological formation has been found out.
 
Publisher Гельветика
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/166213/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A8%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B8%20%28%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%B6%D1%83%D0%BA%29%20%D0%92.%D0%94.%202.pdf
- Шульга (Гриджук), Вікторія Дмитрівна (2015) Social-psychological aspects of civil development of a personality in a young youth age (to the question of statement of a civil position of the youth) Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Психологічні науки", 2. pp. 121-126. ISSN 2312-3206