Особливості побудови соціального діалогу в освітньому вимірі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/166106/
|
|
Title |
Особливості побудови соціального діалогу в освітньому вимірі
Features of construction of social dialogue in the educational dimension |
|
Creator |
Петренко, Ірина Володимірівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Діалогу треба привчатись і варто навчатися – вчитися прислуховуватися до співрозмовника, розуміти іншу людину, мислити разом над реалізацією спільних завдань, поєднувати зусилля для вирішення обопільно важливих проблем. Особливо актуальним це питання постає у сфері освіти, оскільки у цьому вимірі діалогічний взаємозв’язок між суб’єктами спілкування набуває найбільш делікатних рис, і передбачає розв’язання ситуацій, що потребують великої обережності й тактовності, серед яких можна визначити: виховні конфлікти, переборення егоїстичної поведінки, посередництво, обмін думками, пошук колегіальної позиції.
To dialogue should get used to learn to listen to the interlocutor, to understand another person, to think together to realize common objectives, to combine efforts to address mutually important issues. Especially important this question arises in education, because this dimension of dialogical relationship between the subjects of communication acquire the most delicate features, and involves solving situations that require great care and tact, among which determine: educational conflicts, overcome selfish behaviour, mediation, exchange of views, search collegiate position. |
|
Publisher |
ДП "Інформаційно-аналітичне агентство"
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/166106/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE1015_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%20.pdf
- Петренко, Ірина Володимірівна (2015) Features of construction of social dialogue in the educational dimension Особистість у сучасному світі, 2. pp. 194-197. ISSN 978-617-571-107-1 |
|