Record Details

Науково-методичне забезпечення впровадження дистанційого навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/166030/
http://ivet-ua.science/images/Journals_IPTO/Arhive/2-.pdf
 
Title Науково-методичне забезпечення впровадження дистанційого навчання
Научно-методическое обеспечение внедрение дистанционного обучения
Scientific and methodological support implementation of distance learning
 
Creator Селецький, А.В.
 
Subject 303 Methods of the social sciences
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Визначено та охарактеризовано проблеми дистанційної освіти і навчання. Обгрунтовано методологічні і теоретичні аспекти розвитку моделі традиційного дистанціного навчання. Окреслено перспективи інноваційних пошуків у виборі інноваційних методів впровадження дистанційної освіти.
Определены и охарактеризованы проблемы дистанционного образования и обучения. Обоснованы методологические и теоретические аспекты развития модели традиционного дистанционного обучения. Определены перспективы поисков выбора инновационных методов внедрения технологий дистанционного образования.
Defined and described the problem of distance education and training. Grounded methodological and theoretical aspects of the traditional model istance education. Prospects of innovative research in selecting the innovative introduction of distance education.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/166030/1/tezy.pdf
- Селецький, А.В. (2016) Научно-методическое обеспечение внедрение дистанционного обучения In: Науково - методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали Всеукраїнської науково - практичної конференції (м. К иїв, 7, 19 квітня 2016 р.) Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 67-69.