Record Details

Принципи розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/166004/
 
Title Принципи розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів
Принципы развития профессиональной культуры преподавателей специальных дисциплин профессионально-технических учебных заведений
Principles of professional culture of teachers of special subjects in vocational schools
 
Creator Михнюк, М.І.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У даній статті розкривається сутність основних положень-принципів розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін професійно-технічних училищ будівельного профілю, які виступають в якості вимог та правил організації процесу цього розвитку.
В данной статье раскрывается сущность основных положений-принципов развития профессиональной культуры преподавателей специальных дисциплин профессионально-технических заведений строительного профиля, которые выступают в качестве требований и правил организации процесса этого развития.
This article reveals the essence of the main provisions, the principles of the development of the professional culture of teachers of special subjects of vocational schools building profiles that serve as requirements and rule of organization of process of this development.
 
Publisher НІЦ КІПУ
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/166004/1/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BF%D1%8B%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B8%D1%8E%D0%BD%D1%8C%202013..pdf
- Михнюк, М.І. (2013) Principles of professional culture of teachers of special subjects in vocational schools Професійна освіта: проблеми і перспективи, 4. pp. 21-27.