Генезис і проблеми розвитку державно-громадського Управління освітою в Україні
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/107247/
|
|
Title |
Генезис і проблеми розвитку державно-громадського Управління освітою в Україні
Генезис и проблемы развития государственно - общественного управления образованием в Украине Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine |
|
Creator |
Калініна, Г. М.
Калініна, Л.М. |
|
Subject |
35 Public administration. Government.
|
|
Description |
У статті «Генезис і проблеми розвитку державно-громадського управління освітою в Україні» розглянуто ретроспективу державно-громадського управління в сфері освіти за сучасних умов розвитку демократії в країні. Розкрито сутність феномена державно-громадського управління, мету і специфіку, структуровано виявлені проблеми його реалізації в управлінській практиці, наведено нормативно-правові документи, що визначають законодавчо-правову можливість упровадження державно-громадської моделі управління. Акцентовано увагу на тому, що розвиток демократичного суспільства в Україні на початку 90-х рр. ХХ ст. знов детермінував запровадження державно-громадського управління в сфері освіти. Така модель управління є не новою для сфери освіти та для історії здобуття незалежності та самостійності Української державності в першій і останній чвертях ХХ ст., але є пріоритетним напрямом сучасних наукових пошуків і управлінської практики.
В статье «Генезис и проблемы развития государственно-общественного управления образованием в Украине» рассмотрена проблема ретроспективы развития государственно-общественного управления в сфере образования в современных условиях развития демократии в стране. Раскрыта сущность феномена государственно-общественного управления, цель и его специфика, структурированы выявленные проблемы его реализации в практике управления, приведены нормативно-правовые документы, определяющие законодательно-правовую возможность внедрения государственно-общественной модели управления. Акцентировано внимание, что разви¬тие демократичного общества в Украине в начале 90-х годов ХХ в. вновь детерминировало введение государственно-общественного управления в сфере образования. Такая модель управления является не новой для сферы образования и для истории обретения независимости и самостоятельности Украинской государственности в первой и последней четвертях ХХ в., но является приоритетным направлением современных научных поисков и управленческой практики. In the article Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine, the problem of the retrospective view of state-public management in the sphere of education is considered under the modern conditions of democracy development in the country. Essence of the phenomenon of the state-public management is exposed, aim and specificity, the found problems of its realization in administrative practice are structured, normatively-legal documents are provided; they determine the legal possibility of the implementation of the state-public model of management. It was accentuated that the development of democratic society in Ukraine at the beginning of 90th of ХХ century determined the input of state-public management in the sphere of education. Such model is not new for the education area and for the history of independence and self-reliance of the Ukrainian state system in the first and last quarters of ХХ century, but it is the priority direction of modern scientific searches and administrative practice. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/107247/1/%D0%A3%D0%9F%D0%96_1_2016%20%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D1%8B.pdf
- Калініна, Г. М. and Калініна, Л.М. (2016) Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine Український педагогічний журнал, 1. pp. 30-39. |
|