Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХ ст.
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106737/
|
|
Title |
Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХ ст.
Вклад Одесского врачебно-педагогического кабинета в реализацию дифференцированного подхода к организации детства в Украине в 20-ые гг. ХХ ст. Contribution of the Odesa medical-pedagogical cabinet to realization of the differentiated going near organization of childhood in Ukraine in 20th ХХ of item |
|
Creator |
Дічек, Наталія Петрівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
93/94 History |
|
Description |
У статті висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-логічного закладу - Одеського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.
В статье отражена деятельность одного из новых для украинского шкільництва 20-х годов научно-логического заведения - Одесского врачебно-педагогического кабинета - с воплощения дифференцированного подхода до организации детства в УССР. Activity of one of for Ukrainian schools 20th New Years of scientifically-logical establishment - Odesa medical-pedagogical cabinet is reflected in the article - from embodiment of the differentiated approach to organization of childhood in UKRAINE. |
|
Publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106737/1/%D0%9D.%D0%9F.2012_2_18.pdf
- Дічек, Наталія Петрівна (2012) Contribution of the Odesa medical-pedagogical cabinet to realization of the differentiated going near organization of childhood in Ukraine in 20th ХХ of item Historical-pedagogical almanac (2). pp. 80-86. |
|