Record Details

Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХ ст.

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106737/
 
Title Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХ ст.
Вклад Одесского врачебно-педагогического кабинета в реализацию дифференцированного подхода к организации детства в Украине в 20-ые гг. ХХ ст.
Contribution of the Odesa medical-pedagogical cabinet to realization of the differentiated going near organization of childhood in Ukraine in 20th ХХ of item
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
93/94 History
 
Description У статті висвітлено діяльність одного з нових для українського шкільництва 20-х років науково-логічного закладу - Одеського лікарсько-педагогічного кабінету - з утілення диференційованого підходу до організації дитинства в УСРР.
В статье отражена деятельность одного из новых для украинского шкільництва 20-х годов научно-логического заведения - Одесского врачебно-педагогического кабинета - с воплощения дифференцированного подхода до организации детства в УССР.
Activity of one of for Ukrainian schools 20th New Years of scientifically-logical establishment - Odesa medical-pedagogical cabinet is reflected in the article - from embodiment of the differentiated approach to organization of childhood in UKRAINE.
 
Publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106737/1/%D0%9D.%D0%9F.2012_2_18.pdf
- Дічек, Наталія Петрівна (2012) Contribution of the Odesa medical-pedagogical cabinet to realization of the differentiated going near organization of childhood in Ukraine in 20th ХХ of item Historical-pedagogical almanac (2). pp. 80-86.